Yangilangan: 09-04-2024

Jamoatchilik taklifi

«Garantbank» mobil ilovasi orqali jismoniy shaxslarga masofaviy bank xizmatlarini ko‘rsatish to‘g‘risida

Ushbu hujjat O'zbekiston Respublikasi tijorat banklari tomonidan chiqarilgan bank kartasiga ega bo'lgan muomalaga layoqatli jismoniy shaxslarga «Garant bank» AJ ning (keyingi o'rinlarda Bank deb ataladi) rasmiy taklifi (ommaviy oferta) hisoblanadi (keyingi o'rinlarda mijoz deb ataladi) 367, 369 – moddalarga muvofiq xizmatlar ko' rsatish shartnomasini tuzish va «Garantbank» mobil ilovasidan foydalanish bo'yicha O'zbekiston Respublikasi fuqarolik kodeksining 370 – moddasi (keyingi o'rinlarda shartnoma deb ataladi).

Mijozning ushbu Ofertada nazarda tutilgan harakatlarni bajarishi uning quyidagi shartlarga so'zsiz roziligini bildiradi (Ofertani qabul qilish). Oferta qabul qilingan paytdan boshlab Shartnoma tuzilgan hisoblanadi. Shartnomada bevosita nazarda tutilmagan barcha masalalarda tomonlar O‘zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligiga va ishbilarmonlik odatlariga amal qiladilar.

1. Atamalar va ta’riflar

«Garantbank» mobil ilovasi – mobil texnologiyalar asosida yaratilgan ixtisoslashtirilgan dasturiy ta'minot bo'lib, bank operatsiyalarini amalga oshirish, hisobvaraqlar holati to'g'risidagi ma'lumotlar va boshqa ma'lumotlarni olish, shuningdek «Garantbank» mobil ilovasi funksionalligida ko'zda tutilgan boshqa harakatlarni onlayn tarzda amalga oshirish uchun mo'ljallangan.

Mijoz – huquqiy layoqatli jismoniy shaxs, O‘zbekiston Respublikasi tijorat banklari tomonidan chiqarilgan bank kartasi egasi.

Tomonlar – Bank va Mijozning birgalikdagi nomi;

Bank kartasi – O‘zbekiston Respublikasi tijorat banki tomonidan chiqarilgan va «Garantbank» mobil ilovasida ro‘yxatdan o‘tgan, onlayn rejimda faoliyat yurituvchi, operatsiyalarni amalga oshirish uchun mo‘ljallangan bank to‘lov kartasi.

Shaxsiy ma'lumotlar — elektron, qog'oz va (yoki) boshqa moddiy tashuvchilarda qayd etilgan aniq jismoniy shaxsga tegishli yoki uni identifikatsiya qilish imkonini beruvchi, «Garantbank» mobil ilovasidan foydalanish uchun mijoz tomonidan taqdim etilgan ma'lumotlar.

Shaxsiy ma'lumotlarni qayta ishlash – bitta yoki ularning kombinatsiyasini amalga oshirish, shaxsiy ma'lumotlarni to'plash, tizimlashtirish, saqlash, o'zgartirish, to'ldirish, foydalanish, taqdim etish, tarqatish, uzatish, shaxsiylashtirish va yo'q qilish bo'yicha harakatlar;

Uchinchi shaxslar – agar O‘zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligida boshqacha tartib nazarda tutilgan bo‘lmasa, Bank va Mijozdan tashqari barcha boshqa shaxslar;

«Garantbank» mobil ilovasi ishtirokchilari:

- Masofaviy bank xizmatlarini ko'rsatuvchi bank;
- Mijoz;
- Milliy va xalqaro to'lov tizimlari, boshqa vakolatli tashkilotlar;

Login – Mijoz tomonidan «Garantbank» mobil ilovasiga kirish uchun identifikator sifatida foydalaniladigan mijozning ro‘yxatdan o‘tish nomi;

Parol – Mijoz tomonidan «Garantbank» mobil ilovasiga kirish uchun identifikator sifatida foydalaniladigan belgilarning maxfiy ketma-ketligi;

Buyurtma – «Garantbank» Mobil ilovasida mavjud bo'lgan Xizmatlarni olish uchun mijoz tomonidan yuborilgan elektron hujjat shaklida qayd etilgan harakat;

Bank tariflari – ushbu Shartnomada nazarda tutilgan va amaldagi xizmatlar uchun bank tomonidan tasdiqlangan komissiya miqdori, tegishli operatsiyani amalga oshirish vaqtida (Xizmat ko'rsatish);

Masofaviy bank xizmatlari (MBX) – Bank tomonidan mijozga MBX xizmatlaridan foydalangan holda vakolatli bank xodimi ishtirokisiz bir qator xizmatlarni taqdim etish. MBX doirasida Mijoz Bank mahsulotidan foydalanish va/yoki operatsiya, bir martalik operatsiya, ma'lumotni amalga oshirish imkoniyatiga ega.

Operatsiya qilish, shuningdek Shartnomada belgilangan tartibda boshqa harakatlarni amalga oshirish.

2. Shartnomaning predmeti

2.1. Mazkur ommaviy oferta predmeti «Garantbank» mobil ilovasi orqali jismoniy shaxslarga masofaviy bank xizmatlarini ko‘rsatishdan iborat.

2.2. Bank mijozlarga tovar va xizmatlar uchun to‘lovlarni amalga oshirish/onlayn rejimda ishlash, bank kartalarini boshqarish, qabul qilish/yuborish imkonini beruvchi «Garantbank» Mobile ilovasidan foydalanish imkoniyatini taqdim etadi.
Pul mablag'larini bank kartasi orqali onlayn tarzda o'tkazish, shuningdek «Garantbank» mobil ilovasining funksionalligida nazarda tutilgan boshqa harakatlarni amalga oshirish.

2.3. «Garantbank» mobil ilovasida quyidagi xizmatlar bo'lishi mumkin mijozlarga ushbu shartnomaning ajralmas qismi bo‘lgan 1-ilovada nazarda tutilgan tariflarga, shuningdek, internet tarmog‘idagi bank veb-saytida e’lon qilingan qoidalar, shartlar va tariflarga muvofiq pullik asosda taqdim etilishi mumkin. www.Garantbank.uz saytida. Bunday xizmatlarni faollashtirish mijoz tomonidan mustaqil ravishda, o'z xohishiga ko'ra, xizmat tavsifi, uni taqdim etish shartlari, foydalanish narxi va boshqa ma'lumotlarni o'z ichiga olgan ommaviy oferta bilan tanishib chiqqandan keyin amalga oshiriladi.

2.4. Mijozga masofaviy bank xizmatlari O‘zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligi, Markaziy bank me’yoriy hujjatlari, bankning ichki me’yoriy hujjatlari, mazkur Shartnoma va boshqa shartnomalarga muvofiq ko‘rsatiladi.

3. Qabul qilish tartibi

3.1. Ushbu ofertani qabul qilish «Garantbank» mobil ilovasida Mijozni ro'yxatdan o'tkazish orqali amalga oshiriladi. Mobil ilova iOS va Android platformalarida mavjud.

3.2. Mijoz ro'yxatdan o'tgandan so'ng bankni ishonchli, asosli ma'lumotlarni taqdim etish majburiyatini oladi.
O'zbekiston Respublikasi Fuqarolik Kodeksining 370-moddasiga binoan, ushbu Ommaviy oferta va uning ilovalari shartlarini so'zsiz qabul qilish mijozning ro'yxatdan o'tish jarayonida tekshirish kodini kiritishidir.

3.3. Ushbu Shartnomani tuzish orqali mijoz shaxsiy ma'lumotlar to'g'risidagi qonun hujjatlari talablariga muvofiq bankka o'zining shaxsiy ma'lumotlarini qayta ishlashga cheksiz rozilik beradi (shu jumladan, lekin bundan mustasno: to'lov ma'lumotlari, uyali telefon raqami, bank kartasi raqamlari), to'liq ism, ro'yxatga olish ma'lumotlari, shuningdek «Garantbank» mobil ilovasida mavjud xizmatlardan foydalanish uchun zarur bo'lgan boshqa shaxsiy ma'lumotlar, shu jumladan to'plash, ro'yxatga olish, tizimlashtirish, jamg’arish, saqlash, aniqlashtirish (yangilash, o'zgartirish), chiqarish, foydalanish, uzatish. Ushbu shartnomani bajarish uchun avtomatlashtirish vositalaridan foydalangan holda yoki bunday vositalardan foydalanmasdan amalga oshiriladigan shaxsiy ma'lumotlarni (tarqatish, ta'minlash, kiritish), shaxsiy ma'lumotlarni shaxsiylashtirish, bloklash, o'chirish, yo'q qilish. Mijoz, shuningdek, ushbu shartnoma bo'yicha bankka taqdim etgan shaxsiy ma'lumotlarning ushbu shartnomani bajarish uchun uchinchi shaxslarga o'tkazilishiga rozilik beradi.

3.4. Bank mijozga O‘zbekiston Respublikasi qonunchiligi va shaxsiy ma’lumotlar maxfiyligi siyosati talablariga muvofiq mijozning shaxsiy ma’lumotlarining maxfiyligini ta’minlash uchun barcha zarur choralarni ko‘rishni kafolatlaydi. Mijozning shaxsiy ma'lumotlarini qayta ishlashga (shu jumladan uchinchi shaxslarga o'tkazishga) roziligi mijoz tomonidan istalgan vaqtda shartnomada ko'rsatilgan bankning elektron pochta manziliga xat yuborish orqali qaytarib olinishi mumkin.

3.5. Mijoz mijozning veb-brauzerini «Garantbank» mobil ilovasidagi mijozning hisob ma'lumotlari bilan bog'lash va keyinchalik «Garantbank» mobil ilovasiga ulangan qabul qiluvchilarning veb-saytlaridagi xizmatlarga murojaat qilgan taqdirda tanib olish uchun bank tomonidan ishlab chiqilgan cookies texnologiyasi va boshqa texnologiyalardan foydalanishini qabul qiladi.

3.6. «Garantbank» mobil ilovasidan foydalanishni boshlashdan oldin mijoz ushbu taklif matni bilan to'liq tanishishi kerak. Taklifning umuman yoki uning biron bir qismi shartlariga rozi bo'lmagan taqdirda, mijoz uni ishlatishdan bosh tortishi kerak. Garantbank mobil ilovasida mijozni ro'yxatdan o'tkazish mijozning shartnoma shartlari bilan haqiqiy tanishishini anglatadi.

4. Tomonlarning huquq va majburiyatlari

4.1. Bank quyidagi huquqlarga ega:

Mijozdan mijozning shaxsini aniqlash va tegishli tarzda tekshirish hamda u tomonidan jinoyatlardan olingan daromadlarni legallashtirishga, terrorizmni moliyalashtirishga va jinoiy faoliyatni moliyalashtirishga qarshi kurashish to‘g‘risidagi O‘zbekiston Respublikasi qonunchiligiga rioya etish maqsadida u tomonidan amalga oshirilgan operatsiyalar to‘g‘risida ma’lumot olish;

Ommaviy qirg'in qurollarining tarqalishi

Mijozdan bitimda foydalanilgan mablag'lar manbalari to'g'risida ma'lumot talab qilish;

Ushbu shartnomada, normativ hujjatlarda va O‘zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligida belgilangan asoslar bo‘yicha, shuningdek, mijoz tomonidan Xizmatlarni ko‘rsatish uchun zarur bo‘lgan noto‘g‘ri ma’lumotlar taqdim etilganligi aniqlansa, mijozga xizmatlarni ko‘rsatishni rad etish;

Mijozning shaxsiy va/yoki aloqa ma’lumotlari bilan bog‘liq har qanday ma’lumotlarni avtomatlashtirish vositalaridan foydalangan holda yoki ularsiz qayta ishlash, shu jumladan yig‘ish, tizimlashtirish, to‘plash, saqlash, tushuntirish, foydalanish, tarqatish (shu jumladan Bank sheriklariga o‘tkazish), shaxsiy ma’lumotlarni shaxsiylashtirish, bloklash, yo‘q qilish shartnomani tuzish va bajarish munosabati bilan bankka taqdim etiladigan hamda O‘zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligida nazarda tutilgan boshqa harakatlar;

Tizimdan foydalanishga to‘sqinlik qiladigan texnik sabablar yoki boshqa holatlar yuzaga kelganda Mobil ilovadan va/yoki uning xizmatlaridan foydalanishni bir tomonlama tartibda noma’lum muddatga to‘xtatib qo‘yish;

Hisoblarga ruxsatsiz kirish va boshqa turdagi kiberhujumlarga urinish sodir boʻlgan yoki mumkin boʻlgan deb hisoblash uchun yetarli asoslar mavjud boʻlsa, mijozni xabardor qilmasdan, mijozning masofaviy bank xizmatlarini vaqtincha toʻxtatib turish; bir tomonlama tartibda ushbu shartnomaga, uning ilovalariga va bankning boshqa qoidalariga o‘zgartirish/qo‘shimchalar kiritish. Bunda bank bu haqda mijozni ijtimoiy tarmoqlarda yoki mobil ilovada ma’lumotlarni joylashtirish orqali xabardor qilish majburiyatini oladi;

Bank tariflarida komissiya miqdorini pasaytirish (mijoz uchun qulay shart-sharoitlar yaratish) yo‘nalishi bo‘yicha o‘zgarishlar yuz bergan taqdirda, ushbu o‘zgarishlarni mijozni xabardor qilmasdan, tariflardagi o‘zgarishlar kuchga kirgan kundan keyingi kundan kechiktirmay bir tomonlama tartibda qo‘llash;

Mijozning roziligisiz uning hisobvarag'iga noto'g'ri kiritilgan mablag'larni hisobdan chiqarish;

Bank O‘zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligiga muvofiq boshqa huquqlarga ham ega bo‘lishi mumkin.

Bank o'z zimmasiga oladi:

Ushbu Shartnomada, me'yoriy hujjatlarda va O'zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligida belgilangan hajmda va muddatlarda xizmatlarni tegishli tartibda ko'rsatish;

O‘zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligiga va mazkur shartnomaga muvofiq tuzilgan buyurtmani ijroga qabul qilish;

«Garantbank» mobil ilovasining uzluksiz ishlashini ta’minlash, texnik ishlar hamda mobil ilova va uning xizmatlarining ishlashida uchinchi shaxslarning aybi bilan nosozliklar yuzaga kelgan holatlar bundan mustasno. Shu bilan birga, bank mijozlarni nosozlik va uni bartaraf etishning kutilayotgan muddatlari to‘g‘risida bank ofislarida, bankning korporativ veb-saytida, bankning ijtimoiy tarmoqlardagi rasmiy sahifalarida yoki «Garantbank» mobil ilovasida ma’lumotlarni joylashtirish orqali xabardor qiladi;

Shaxsiy ma'lumotlarni himoya qilish, shaxsiy ma'lumotlarning yaxlitligi va xavfsizligini ta'minlash, shaxsiy ma'lumotlarning maxfiyligini ta'minlash, shaxsiy ma'lumotlarning noqonuniy qayta ishlanishiga yo'l qo'ymaslik bo'yicha huquqiy, tashkiliy va texnik choralarni ko'rish, Respublikaning amaldagi qonunchiligi talablariga muvofiq harakat qilish majburiyatini oladi. O'zbekiston va ushbu Bitim shartlari;

O‘zbekiston Respublikasining korrupsiyaga qarshi kurashish sohasidagi qonun hujjatlari talablariga qat’iy rioya qilish.

4.2. Mijoz quyidagi huquqlarga ega:

Shartnomaning amaldagi tahririni bank ofislarida, bankning korporativ veb-saytida, ijtimoiy tarmoqlardagi bankning rasmiy sahifalarida yoki «Garantbank» mobil ilovasida ko‘rib chiqish;

Bankka shartnoma sifati yuzasidan shikoyat yuborish. Xizmatlar taqdim etilgan kundan boshlab 30 (O'ttiz) kalendar kundan kechiktirmay taqdim etiladi;

Bankka kelganda «Garantbank» mobil ilovasidan foydalangan holda tranzaktsiyaning yozma tasdiqlanishini olish;

Bankning koll-markazida yoki bankning istalgan filialida masofaviy bank xizmatlarini ko'rsatish masalalari bo'yicha maslahat olish;

Bankdan ushbu shartnoma bo'yicha o'z majburiyatlarini bajarishni talab qilish.

Mijoz quyidagi majburiyatlarni oladi:

Ushbu oferta shartlariga rioya qilish majburiyatini oladi;

Jinoiy faoliyat, terrorizmni moliyalashtirish, ommaviy qirg'in qurollarini tarqatish bilan bog'liq operatsiyalarni, shuningdek, sanksiyalarga rioya qilish bilan bog'liq operatsiyalarni yoki bank uchun obro'-e'tibor va moliyaviy xavflarni keltirib chiqaradigan operatsiyalarni amalga oshirmaslik;

Ushbu bitim doirasida tadbirkorlik faoliyatini amalga oshirish bilan bog'liq operatsiyalarni amalga oshirmaslik;

Ushbu Shartnomaga qo‘shilishdan oldin Shartnoma shartlari va Bank Tariflari bilan o‘z vaqtida va to‘liq tanishish;

«Garantbank» mobil ilovasidan foydalanish imkoniyati taqdim etiladigan qurilmaning axborot xavfsizligini mustaqil ravishda ta’minlash majburiyatini oladi;

«Garantbank» mobil ilovasidagi mijozning shaxsiy kabinetiga kirish imkonini beruvchi Login va Parolni oshkor qilmaslik;

Xizmatlarni ko'rsatish uchun Buyurtmani to'ldirishda Bank tomonidan so'ralgan ishonchli ma'lumotlarni taqdim etish;

Bank talabiga binoan O‘zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligi va Shartnomada nazarda tutilgan funksiyalarni amalga oshirish uchun zarur bo‘lgan hujjatlar, ma’lumotlar, ma’lumotlarni taqdim etish;

Mobil qurilma, mobil telefon raqami yo'qolgan taqdirda yoki mijozning tizimlarda ro'yxatdan o'tgan ma'lumotlarining buzilishiga shubha tug'ilganda darhol Bankni xabardor qilish. Shu bilan birga, Bank Mijozning yuqorida ko'rsatilgan hodisalar natijasida ko'rgan zararlari uchun javobgar emas;

Hisob raqamlariga ruxsatsiz kirish va pul mablag‘larini yechib olish holatlari to‘g‘risida darhol bankni xabardor qilish;

Internet yoki aloqa orqali uzatiladigan ma'lumotlarning buzilishi ehtimoli bilan bog'liq xavflarni o'z zimmasiga olish;

Mijoz tomonidan ushbu Shartnomaga rioya qilmaslik natijasida bankka yetkazilgan zararning o‘rnini qoplash uchun hisobvaraqlardan mablag‘larni, shuningdek, mijozning topshiriqlarini bajarganlik uchun bankka to‘lanadigan komissiyalarni qoplash huquqini bankka taqdim etish. Bankning amaldagi Tariflariga va To'lov tizimlariga muvofiq;

Ekranda ko'rsatilgan ma'lumotlarni diqqat bilan o'rganing, taklif qilingan variantlardan niyatlaringizga muvofiq harakatlarni tanlang va kiritilgan ma'lumotlarning to'g'riligini diqqat bilan tekshiring;

O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlari talablariga qat’iy rioya qilish korruptsiyaga qarshi kurash sohasida.

Mijoz o'zining qonuniy vakolatiga ega ekanligini va Garantbank mobil ilovasidan har qanday firibgarlik yoki boshqa noqonuniy maqsadlarda foydalanish niyatida emasligini kafolatlaydi.

Mijoz «Garantbank» mobil ilovasidagi shaxsiy kabinetga uchinchi shaxslarga kirishni ta’minlash bilan bog‘liq har qanday ma’lumotlarni, jumladan amalga oshirilgan tranzaksiyalarni tasdiqlash kodlari, mobil telefon raqami, bank kartalarining amal qilish muddatini taqdim etishda to‘liq javobgarlikni o‘z zimmasiga oladi.

Mijoz Shartnoma bo'yicha o'z huquq va majburiyatlarini Bankning oldindan yozma roziligisiz uchinchi shaxslarga o'tkazishga haqli emas. Bunday uzatishga urinish bekor bo'ladi.

Mijoz ushbu Shartnomada va O‘zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligida nazarda tutilgan boshqa majburiyatlarga ham ega bo‘lishi mumkin.

5. Tomonlarning javobgarligi

5.1. Tomonlar ushbu Shartnoma shartlarini bajarmaganliklari yoki lozim darajada bajarmaganliklari uchun O‘zbekiston Respublikasi qonunchiligiga muvofiq javobgar bo‘ladilar.

5.2. Mijoz ushbu Shartnoma bo'yicha majburiyatlarni bajarmaslik yoki lozim darajada bajarmaslik natijasida yuzaga keladigan har qanday yo'qotishlar yoki boshqa salbiy oqibatlar uchun javobgardir.

5.3. Mijoz o'zining shaxsiy ma'lumotlarini himoyalanmagan ulanishlardan foydalanadigan yoki zararli dasturlar va ilovalardan xavf ostida bo'lgan qurilmaga kiritishda uning xavfsizligi uchun to'liq javobgarlikni o'z zimmasiga oladi.

5.4. Bank Shartnoma shartlarini lozim darajada bajarmaganlik uchun javobgar bo'lmaydi, agar bunday muvaffaqiyatsizlik Mijoz tomonidan Shartnoma shartlarini bajarmaganligining oqibati bo'lsa.

5.5. Mijoz ushbu taklif shartlari bilan tanishmaganligi va (yoki) o'z vaqtida tanishmaganligi, shuningdek «Garantbank» mobil ilovasida faollashtirilganda pullik xizmatlarning takliflari bilan mijozda yuzaga kelgan har qanday zarar uchun bank javobgar bo'lmaydi. Bank javobgar emas:
Mijoz tomonidan amalga oshirilgan Hisoblar va/yoki operatsiyalar to'g'risidagi ma'lumotlar mijozning aybi bilan uchinchi shaxslarga ma'lum bo'lgan taqdirda;
Mijoz tomonidan «Garantbank» mobil ilovasidan foydalangan holda noto'g'ri to'lov amalga oshirilganligi uchun;
Bankdan bog'liq bo'lmagan holatlar tufayli Mobil ilovaga kirishni ta'minlashning iloji bo'lmasa;
Mijozning mobil ilovada o'z vaqtida bajarilmagan yoki noto'g'ri harakatlari uchun, agar ular noto'g'ri ma'lumotlarni kiritish va/yoki Mijozning shaxsiy ma'lumotlaridagi o'zgarishlar to'g'risida Bankni o'z vaqtida xabardor qilmaslik natijasida yuzaga kelgan bo'lsa;
Bunday hodisaning yuzaga kelishiga sabab bo'lgan sabablardan qat'i nazar, Bankning aybisiz Login, Parol va boshqa ma'lumotlarning oshkor etilishi natijasida Mijozning zararlari uchun;
Mijoz tomonidan ma'lumotlarning buzilishi va/yoki uning roziligisiz mobil ilovadan foydalanish to'g'risida o'z vaqtida Bankni xabardor qilmagan taqdirda;
Aloqa liniyalarining sifati va texnik holati uchun;
Uyali aloqa operatorlari tarmoqlarida va Internet-provayderlar xizmatlarida yuzaga keladigan, SMS-xabarlarning kechikishi/etkazib berilmasligi yoki Garantbank Mobile ilovasida kechikish/muvaffaqiyatsizlikka olib kelishi mumkin bo‘lgan kechikishlar va nosozliklar uchun;
Mijozning texnik jihozlarini zararli viruslar bilan yuqtirish, mijozning texnik jihozlarining ishlashidagi nosozliklar natijasida yetkazilgan zararlar uchun;
Shartnoma shartlarini lozim darajada bajarmaganlik uchun, agar bunday muvaffaqiyatsizlik Bankga bog'liq bo'lmagan sabablarga ko'ra yuzaga kelgan bo'lsa.
Bank nazorati doirasi faqat «Garantbank» mobil ilovasining ishlashi bilan chegaralanadi va uchinchi shaxslar tomonidan yuzaga kelgan nosozliklar yoki davlat yoki sud organlari tomonidan qo‘yilgan taqiq va cheklovlar natijasida yuzaga kelgan nosozliklar uchun javobgarlikni o‘z ichiga olmaydi.

5.6. «Garantbank» mobil ilovasining barcha ma'lumotlar oqimi, shu jumladan so'rov bilan bog'liq holda taqdim etilgan yoki mavjud bo'lgan barcha kontent, dasturiy ta'minot, funksionallik, materiallar va ma'lumotlar.
«Garantbank» mobil ilovasi "xuddi shunday", ya'ni o'zgarishsiz, hech qanday istisno va qo'shimchalarsiz taqdim etiladi.

5.7. Bank «Garantbank» mobil ilovasida mavjud boʻlgan xizmatlar yoki kontent, materiallar, maʼlumotlar va funksionallik, shuningdek «Garantbank» mobil ilovasi orqali maxfiy maʼlumotlarni uzatish bilan bogʻliq har qanday xavfsizlik buzilishi boʻyicha undan foydalanish holatlarida hech qanday kafolat yoki kafolat bermaydi. ushbu Shartnomada ko'zda tutilmagan usullar.

5.8. Bank hech qanday sharoitda Mijoz yoki uchinchi shaxs oldida har qanday zarar yoki yo‘qotishlar, shu jumladan, lekin ular bilan cheklanmagan holda, foyda yo‘qotilishi, obro‘-e’tiborga ziyon yetkazilishi yoki boshqa zararlar uchun javobgar bo‘lmaydi. Mijozning «Garantbank» mobil ilovasi orqali uchinchi shaxslardan tovarlarni (ishlarni, xizmatlarni) sotib olishi, shuningdek «Garantbank» mobil ilovasi orqali sotib olingan, olingan yoki to‘langan har qanday tovar (ish, xizmatlar, ma’lumotlar, kontent) uchun.

5.9. Har bir Tomon boshqa Tomon ushbu Shartnomada belgilangan javobgarlik cheklovlarini qabul qilgan holda ushbu Shartnomani tuzayotganini va bu cheklashlar tomonlar o'rtasidagi kelishuv uchun zaruriy asos ekanligini tan oladi va hech bir Tomon har qanday shartlar tufayli yuzaga kelgan muvaffaqiyatsizlik yoki kechikish uchun javobgar bo'lmaydi. bunday oqilona nazoratdan tashqarida tomonlar, shu jumladan, lekin ular bilan cheklanmagan holda, hukumat faoliyati yoki terrorizm aktlari, zilzilalar, yong'inlar, suv toshqini yoki boshqa tabiiy ofatlar, mehnat sharoitlari, elektr ta'minotidagi uzilishlar va Internetga ulanishning uzilishi kabi holatlar.

6. Shartnomani bekor qilish

6.1. Ushbu shartnoma Tomonlar tomonidan noma'lum muddatga tuziladi, u quyidagi hollarda bekor qilinishi mumkin:
Har ikki Tomonning o'zaro roziligi bilan;
Rejalashtirilgan tugatishdan 30 (o'ttiz) kalendar kun oldin bank tomonidan mijozga yozma ravishda xabar qilinganda;
Mijoz tomonidan ushbu Shartnoma shartlari bajarilmagan/buzilgan taqdirda;
Mijozning bankdagi hisobvaraqlarini yopish to‘g‘risidagi yozma arizasiga asosan;
Bank masofaviy bank xizmatlarini ko‘rsatishni to‘xtatish to‘g‘risida qaror qabul qilganda;
Mijozning masofaviy bank xizmatlaridan foydalanishni rad etish haqidagi yozma arizasiga asosan. Bunda Mijoz Hisob ochilgan bank filialiga shaxsan murojaat qilishi va shaxsini tasdiqlovchi hujjatni taqdim etishi kerak.

6.2. Shartnoma hisob o'chirilgandan so'ng darhol bekor qilingan hisoblanadi. Ushbu Shartnomani bekor qilish «Garantbank» mobil ilovasi doirasida pullik xizmatlar ko'rsatish bo'yicha Shartnomalarni bekor qilishni anglatmaydi, agar bunday xizmatlar faollashtirilgan bo'lsa.

6.3. Mijoz tomonidan «Garantbank» mobil ilovasini qurilmadan olib tashlash shaxsiy hisobni o‘chirib tashlashni anglatmaydi va ushbu Shartnomaning bekor qilinishini anglatmaydi.

6.4. Mobil ilovaga kirish vaqtincha bloklanishi mumkin:
Agar bankda Mijozning tizimlarda ro'yxatdan o'tgan ma'lumotlarining buzilganligi to'g'risida ma'lumot mavjud bo'lsa (Login, Parol);
Agar mijoz ushbu Shartnoma shartlarini buzsa;
Vakolatli organlarning ko‘rsatmalari asosida qonun hujjatlarida belgilangan tartibda mijozning hisobvaraqlari faoliyatini to‘xtatib turish;
O‘zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligiga, shuningdek Bankning ichki hujjatlariga muvofiq.

7. Intellektual mulk

7.1. Ilova, uning mazmuni, tuzilishi va dizayni Bankning mualliflik huquqi bilan to‘liq himoyalangan. Bankning eksklyuziv huquqlari Bank tomonidan yaratilgan va ro'yxatga olingan har qanday Intellektual mulk obyektlariga, shu jumladan uning savdo belgilariga ham taalluqlidir.

7.2. Bankning mualliflik huquqi va boshqa intellektual mulk huquqlari ushbu Ilovaga va uning barcha mazmuniga (shu jumladan mahsulot va xizmatlarga) taalluqlidir.

7.3. Bank tomonidan yaratilgan logotip, belgi, grafik, rasm, patent, xizmat/savdo belgisi, dizayn, vizual axborot vositalarini va boshqa intellektual mulkni (roʻyxatga olingan) oʻz ichiga olgan ushbu Ilovadagi har qanday maʼlumot/kontentdan ruxsatsiz foydalanish, qayta ishlash yoki nashr etish (jumladan, ijtimoiy media) yoki ro'yxatdan o'tmagan) Bankning oldindan yozma roziligisiz taqiqlanadi.

7.4. Ilovadagi Intellektual mulkka havola foydalanuvchiga undan foydalanish litsenziyasini bermaydi. Mijoz tomonidan Tijoriy maqsadlarda arizadan istalgan ma’lumotlarni yuklab olish (foydalanish) yoki nusxalash O‘zbekiston Respublikasi qonunchiligini buzish hisoblanadi.

7.5. Ushbu Taklif qoidalarining hech biri Mijozga ushbu bo'limda ko'rsatilgan Bankning intellektual mulkidan foydalanish huquqini yoki litsenziyasini bermaydi.

8. Kelishmovchiliklarni ko'rib chiqish tartibi

8.1. Ushbu Shartnomadan kelib chiqadigan har qanday nizo tinch yo'l bilan yoki da'vo tartibida hal qilinishi kerak. Mijoz bilan ishlash va Mijozning texnik qo'llab-quvvatlash xizmatlari faqat so'rovlarni qabul qilish, ularni qayta ishlash va qabul qilingan so'rovlarga javoblarni jo'natish yo'li bilan amalga oshiriladi, ular texnik qo'llab-quvvatlash xizmati tomonidan «Garantbank» mobil ilovasi orqali, elektron pochta yoki ko'rsatilgan telefon orqali qabul qilinadi. Mobil ilovada yoki Bankning www.Garantbank.uz rasmiy sahifasida.

8.2. Agar yuzaga kelgan nizo da'vo tartibida hal etilmasa, u mijozning yozma arizasi asosida ko'rib chiqilishi kerak. Murojaatni ko‘rib chiqish muddati va uning mazmuniga qo‘yiladigan talablar O‘zbekiston Respublikasining amaldagi qonun hujjatlari bilan belgilanadi.

8.3. Agar yuzaga kelgan nizo yuqorida ko‘rsatilgan da’vo tartib-qoidalaridan so‘ng hal etilmasa, u O‘zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligida belgilangan tartibda Bank ro‘yxatdan o‘tgan joydagi quyi instansiya sudida ko‘rib chiqilishi kerak.

9. Maxfiylik siyosati

9.1. Shartnomani bajarish jarayonida Tomonlar tomonidan olingan va uni reklama maqsadida taqdim etuvchi Tomon tomonidan mo'ljallanmagan ma'lumotlar maxfiy hisoblanadi. Tomonlar maxfiy ma'lumotlar uchinchi shaxslarga ma'lum bo'lmasligini ta'minlash uchun barcha zarur va etarli choralarni ko'rish majburiyatini oladilar.

9.2. Tomonlar, axborotni oshkor qilish shakli va usulidan qat'iy nazar, Tomonlar hamkorligi to'g'risidagi har qanday ma'lumotni oshkor qilishni bir-biri bilan oldindan muvofiqlashtirish majburiyatini oladilar.

9.3. Ushbu Shartnoma bilan tartibga solinmagan shaxsiy ma'lumotlarning maxfiyligi bilan bog'liq barcha narsalar sahifada keltirilgan Bankning Maxfiylik siyosati bilan belgilanadi.

9.4. Garantbank mobil ilovasi xizmatlari doirasida Mijozga Foydalanuvchi tomonidan taqdim etilgan maʼlumotlarni yoki uning bir qismini oʻzgartirish (yangilash, toʻldirish) yoki oʻchirish funksiyasi taqdim etiladi.

10. Boshqa shartlar

10.1. Bank belgilangan tartibda mobil ilova uchun yangilanishlarni o‘rnatishi mumkin. Mijoz ushbu yangilanishlar ushbu ommaviy oferta shartlariga bo'ysunishiga rozi.

10.2. Agar Mijoz o'z Loginini unutgan/yo'qotgan bo'lsa, Loginni qayta taqdim etish tartibi Mijozning shaxsini tasdiqlovchi hujjatni ko'rsatgan holda shaxsiy arizasiga ko'ra Bank xodimlari tomonidan amalga oshiriladi.

10.3. Bank Mijozni elektron shaklda xabardor qilish orqali ushbu Shartnomaga bir tomonlama o'zgartirishlar kiritish huquqini o'zida saqlab qoladi. Shartnomaning yangi versiyasini veb-saytda yoki mobil ilovada joylashtirish Mijozni Shartnoma shartlarini bir tomonlama o'zgartirish to'g'risida tegishli ravishda xabardor qilish hisoblanadi.

10.4. Ushbu Ofertani qabul qilish orqali Mijoz Shartnomaning barcha shartlariga so'zsiz roziligini tasdiqlaydi va uni bajarish majburiyatini oladi.

10.5. Shartnomada bevosita nazarda tutilmagan barcha masalalarda tomonlar O‘zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligiga va ishbilarmonlik odatlariga amal qiladilar.

11. Bank rekvizitlari

Manzil: Toshkent sh., Mirobod tumani, S.Baraka ko‘chasi, 78-uy

STIR: 201053901

H.R. 2980 2000 3000 0043 9111

MFO: 00439

Yuklab olish uchun hujjatlar
beta-версия

So’rovnoma

Shartlarni yaxshilash va xizmatlarimizni siz uchun yanada qulay qilish uchun qisqa so’rovnomani to’ldirishga rozi bo’lsangiz, biz minnatdor bo’lamiz. Sizning fikr-mulohazalaringiz biz uchun juda muhim. Hurmat bilan, Garant bank.

So’rovnomani to’ldirish